Lagi Laman digodam semperna "GILER BOLA"

File Under:
Assalamualaiikum dan selamat sejahtera.Sudah lama saya tidak menulis artikel di GilerHackers.Sejak kebelakangan ini,walaupun saya kini sibuk dengan pembelajaran,tetapi statistik menunjukan anda tidak henti henti melawat laman kami.Terima kasih kepada yang sentiasa menyokong GH sehingga ke hari ini.

Baru baru, perlawanan kelantan menentang ATM sangat hangat dibicarakan bagi peminat peminat yang semestinya Giler Bola!.Tapi apa yang ingin GH maklumkan kepada anda bukanlah isu isu berkaitan dengan bola,tetapi mengenai beberapa laman sesawang yang diserang Local Army Crew atau LACREW.

Penggodam yang meninggalkan jejak pada laman utama sesawang dengan bertemakan Go kelantan GO!Melalui defacement yang dilakukan,tiada apa apa unsur membalas dendam atau ketidak puas hati tetapi mungkin lebih bermotifkan sahaja suka suka.

diantara senarai laman sesawang yang digodam:



Kami tidak mempunyai apa apa komen diatas serangan yang dilakukan,ianya mungkin adalah baik sekiranya sebagai peringatan kepada webmaster untuk meningkatkan mutu dan taraf perkhidmatan mereka.Pandangan untuk setiap penilaian adalah berbeza mengikut kepala hotak masing masing..
~PerantauSenja.

Author: Perantau Senja
Lagi Laman digodam semperna "GILER BOLA" di postkan oleh: Perantau Senja
Jika anda berminat untuk berkongsi artikel dengan kami,hantarkan artikel menarik anda ke gilerhackers@gmail.com

 

© Copyright 2013 [GH] GilerHackers! All Rights Reserved.
Beo v.3 Themes Design by BukhariMalek | Contact On Facebook Diselenggara Oleh: IdeaKreatif