#Gaming-MUFC Mengumumkan Barisan Baru

File Under:
MUFC Announce New Roster



Lama SEA DotA menegaskan MalaysiaMUFC baru sahaja mengumumkan jadual baru, yang akan bertajuk oleh pemain popular Malaysia dan Chan 'Winter' bedak Litt-Binn. MalaysiaWinter pernah dimainkan untuk MUFC sebelum menyertai MalaysiaOrange seketika kembali. Kembali beliau boleh membuka pintu untuk MUFC mungkin mencabar Orange dan dominasi SingaporeZenith SEA DotA. Setakat ini, musim sejuk adalah satu-satunya pemain yang diumumkan pada jadual baru, tetapi lebih banyak maklumat mengenai siapa yang akan mengisi seluruh tempat harus datang tidak lama lagi. Sementara itu, MUFC pengurus MalaysiaChinyi 'Chenizace' Chen mempunyai berikut untuk mengatakan:
Musim sejuk adalah salah satu ahli yang terawal MUFC, dan juga pemain yang saya telah dikagumi untuk jangka masa yang panjang. Perancangan strategi dan gaya bermain telah diiktiraf oleh masyarakat DotA 2. Kita sebenarnya mendekati hak Winter selepas G-Liga dan ia adalah besar bahawa Winter menunjukkan kepentingan beliau dalam menyertai kami, itu kita membentuk satu pasukan dipanggil ABC sebagai percubaan satu berjalan selama jadual baru kami dan akhirnya kini ia adalah masa untuk kita untuk mendedahkan memilih 1 kami daripada pemain. Tambahan Winter menunjukkan bahawa organisasi kami bergerak positif. Ia adalah satu penghormatan untuk bekerja dengan pemain yang baik dan juga pengulas yang hebat. Kami percaya bahawa kami DotA 2 pasukan akan cemerlang di bawah mendahului. Selamat datang kepada lembaga, Winter!

Winter berkata dengan penuh keseronokan dengan kenyataan:
Gembira untuk berada di rumah sekali lagi. Apabila saya mula keluar dengan Jerry (MUFC CEO) kita telah dipanggil Ikan-bersih, dari itu banyak telah berubah dan diperbaiki.Saya bersedia untuk memimpin MUFC DotA 2 ke tahap yang baru pada tahun 2013
Jadi siapa lagi teruja untuk barisan MUFC baru?

Source: Facebook


Author: Unknown
#Gaming-MUFC Mengumumkan Barisan Baru di postkan oleh: Unknown
Jika anda berminat untuk berkongsi artikel dengan kami,hantarkan artikel menarik anda ke gilerhackers@gmail.com

 

© Copyright 2013 [GH] GilerHackers! All Rights Reserved.
Beo v.3 Themes Design by BukhariMalek | Contact On Facebook Diselenggara Oleh: IdeaKreatif