Samsung Akan Mengeluarkan Galaxy S IV ?

File Under:

As'salamualaikum dan selamat sejahtera kepada semua pembaca [GH]. Terima kasih kami ucapkan kerana setia membaca entri-entri terbaru dari [GH]. Salam perkenalan dari saya, PhaNt0m3rr0r kerana ini adalah artikel pertama saya bersama [GH]. Saya akan memberi anda info-info terbaru tentang handphone dan berharap dapat menyesuaikan diri dengan anda semua. Ok, enjoy dengan artikel pertama saya ini!


Kami mendengar ura-ura bahawa Samsung akan mengeluarkan Galaxy S IV tahun ini. Ini pasti sangat mengujakan bagi Samsunger di luar sana. Tetapi nampaknya Mobile World Congress (MWC) 2013 di Barcelona bukan waktu yang tepat untuk Samsung mengumumkannya.





Dalam laman Twitter rasmi Samsung, mereka mengatakan bahawa akan mengumumkan sebuah produk baru pada 14 Mac 2013. Samsung secara rasminya tidak mengatakan tentang Galaxy S IV, tetapi ramai orang menganggap S IV akan dikeluarkan kerana nombor 4 dibesarkan yang merujuk kepada Samsung Galaxy S IV.
Memang tidak banyak informasi tentang Galaxy S IV. Namun ramai orang membuat spekulasi tentangnya, antaranya telefon tersebut akan menggunakan prosesor octa core.

Author: Unknown
Samsung Akan Mengeluarkan Galaxy S IV ? di postkan oleh: Unknown
Jika anda berminat untuk berkongsi artikel dengan kami,hantarkan artikel menarik anda ke gilerhackers@gmail.com

 

© Copyright 2013 [GH] GilerHackers! All Rights Reserved.
Beo v.3 Themes Design by BukhariMalek | Contact On Facebook Diselenggara Oleh: IdeaKreatif