Gilerhackers.net sekarang bertukar ke Domain Baru!

File Under:
Assalamualaiikum dan selamat sejahtera.
Salam perkenalan juga kepada mereka yang baru mengikuti perkembangan kami di GilerHackers!Sebenarnya kami lupa memberi tahu anda bahawa kami di GH tidak lagi menggunakan domain .net, sekarang kami sudah bertukar kepada gilerhackers.com.jika ada artikel yang tidak dapat di akses, anda hanya perlu tukar kepada gilerhackers.net menjadi gilerhackers.com

Oleh kerana pembaharuan ini. kami mungkin sedikit sibuk untuk menjalankan kerja kerja "kemaskini" untuk blog GH ini.tetapi, ada berita baik untuk anda.Kami memperkenalkan satu blog baru yang diberi nama M.gilerhackers.com! (Quick Updates)  disitu anda boleh mendapatkan berita berita terbaru dengan pantas!

Jangan lupa untuk berkenalan dengan lebih rapat lagi dengan kami di facebook yang baru GilerHackers | www.fb.com/myGilerHackers atau sertai Group kami di Sini..
Sedikit info yang patut anda tahu

1. Hanya bermain dengan bijak untuk dapatkan tunai? Boleh baca lebih lanjut DISINI
2. KacangHost menawarkan plan hosting murah "Mampu Milik" untuk mereka yang baru ingin mencuba membuat website sendiri,apa yang best domain dot my (.my) hanya rm40 setiap tahun. (maklumat lanjut)

Lebih banyak yang menarik akan kami info kan dari masa ke semasa.
GH juga akan beroperasi dengan lebih kemas selepas ini dengan mengambil author author baru.Untuk anda yang berminat membina kerjaya dengan kami  Boleh rujuk entri DISINI.
Untuk bekerjasama dengan kami boleh Mesej Difacebook buat sementara .

-salam sayang.... GH team-

Author: Bukhari Malek
Gilerhackers.net sekarang bertukar ke Domain Baru! di postkan oleh: Bukhari Malek
Jika anda berminat untuk berkongsi artikel dengan kami,hantarkan artikel menarik anda ke gilerhackers@gmail.com

 

© Copyright 2013 [GH] GilerHackers! All Rights Reserved.
Beo v.3 Themes Design by BukhariMalek | Contact On Facebook Diselenggara Oleh: IdeaKreatif