Anonymous lancar serangan siber keatas israel secara besar besaran

File Under:
Kumpulan Hacktivist besar "Anonymous" telah melancarkan serangan siber yang kedua secara besar-besaran terhadap Israel, digelar # OpIsrael. Kolektif mengancam untuk "mengganggu dan memadamkan Israel daripada ruang siber" sebagai protes terhadap layanan buruk kepada rakyat Palestin.
- berpuluh-pulah laman web tidak boleh diakses semenjak awal hari ahad -


Dalam mesej video yang disiarkan melalui YouTube, Anonymous berkata pada 7 April, "Askar siber dari seluruh dunia telah memutuskan untuk bersatu dalam perpaduan dengan rakyat Palestin menentang Israel sebagai satu entiti untuk mengganggu dan memadam Israel dari ruang siber."

Menangani kerajaan Israel, kumpulan itu menyatakan: "Kenapa kamu tidak menghentikan pelanggaran hak asasi manusia?. Anda TIDAK berhenti dari penempatan haram. Anda telah TIDAK menghormati gencatan senjata itu. Anda telah menunjukkan bahawa anda TIDAK menghormati undang-undang antarabangsa. "

Terdahulu pada hari Sabtu, kumpulan gabungan dari Anonymous mengenal pasti dirinya sebagai N4m3le55 cr3w mengumumkan bahawa mereka "telah mengumpulkan 600- 100 laman web dan pelayan ditambah untuk diserang"
seluruh Israel. Senarai ini termasuk bank-bank, sekolah, perniagaan dan pelbagai laman web kerajaan yang terkenal. "Itu hanya sasaran kami," kata kumpulan itu memberi amaran.

"Kita tidak boleh bercakap mengenai apa yang akan Anonymous lain lakukan, tetapi kita boleh menjamin ia akan berada lebih dari 1000," katanya.


Berita penuh sila rujuk pada laman rasmi Rusian Today, *[GH] tidak bertanggung jawab diatas segala maklumat yang disiarkan mengenai artikel artikel yang berkaitan dengan misi Op Israel, kami hanyalah sebagai salah satu media untuk rujukan khasnya kepada semua rakyat malaysia dan umum kepada luarnya.

Author: Bukhari Malek
Anonymous lancar serangan siber keatas israel secara besar besaran di postkan oleh: Bukhari Malek
Jika anda berminat untuk berkongsi artikel dengan kami,hantarkan artikel menarik anda ke gilerhackers@gmail.com

 

© Copyright 2013 [GH] GilerHackers! All Rights Reserved.
Beo v.3 Themes Design by BukhariMalek | Contact On Facebook Diselenggara Oleh: IdeaKreatif