Susulan Ops Israel: Agensi Perisik Mossad Digodam Anonymous, maklumat dibocorkan.

File Under:

Assalamualaiikum dan selamat sejahtera.
Misi Ops Israel kini menjadi isu hangat dikalangan penggodam tempatan dan seluruh dunia.Mengikut apa yang dibicarakan, Misi melumpuhkan israel bermula pada tarikh 7.april.2013.
Terbaru: Anonymous  bersama-sama  Turki dan beberapa penggodam lain mendakwa mereka berjaya meyusup ke dalam Agensi perisikan Mossad Israel. Lebih khusus lagi, kumpulan penggodam Turki Red Hack mendakwa telah mencuri nama, lokasi, nombor telefon dan alamat e-mel daripada 30,000 ejen Mossad.

Dokumen-dokumen yang dibocorkan boleh didapati di sini .
*Muat Turun Ribuan Email dan Butiran Peribadi DISINI
( [GH] Tidak membuat fail salinan, anda boleh muat turun maklumat dan upload di Mshare dan tinggalkan link muat turun di ruangan komen yang dibawah )

Walau bagaimanapun,perkara ini dinafikan agensi perisikan mossad itu sendiri kerana jumlah penduduk adalah sebanyak 8 juta orang,tidak mungkin bahawa Mossad mempunyai sebanyak 30,000 kakitangan, apatah lagi 30,000 itu adalah perisik sebenar.
Seluruh tentera Israel hanya mempunyai kira-kira 175,000 kakitangan yang aktif bertugas.kemungkinan CIA mempunyai 30,000 pekerja, termasuk setiausaha dan kerani, tetapi penduduk Amerika Syarikat mempunyai 50 kali ganda lebih besar daripada israel.

Berita lanjut sila rujuk disini untuk maklumat lebih terperinci
* Pihak [GH] Tidak bertanggung jawab diatas sebarang berita yang dilaporkan, sama ada sumber rujukan atau pun mana mana maklumat yang berkaitan dengan Ops israel.

Author: Bukhari Malek
Susulan Ops Israel: Agensi Perisik Mossad Digodam Anonymous, maklumat dibocorkan. di postkan oleh: Bukhari Malek
Jika anda berminat untuk berkongsi artikel dengan kami,hantarkan artikel menarik anda ke gilerhackers@gmail.com

 

© Copyright 2013 [GH] GilerHackers! All Rights Reserved.
Beo v.3 Themes Design by BukhariMalek | Contact On Facebook Diselenggara Oleh: IdeaKreatif