Hosting Percuma Untuk Kegunaan Rakyat Malaysia!

File Under:

Assalamualaiikum dan selamat sejahtera.Dalam kehidupan kita hari ini, Hosting juga merupakan 1 aset penting, ia boleh dikategorikan sebagai harta kita dialam maya. BETUL ke? hahah.
Ok hari ini [GH] review satu produk yang sangat terbaik ,apa yang penting ia adalah keluaran Malaysia dan lebih menarik ia tersedia didalam bahasa melayu! [GH] sangat menyokong apa sahaja yang dilakukan oleh rakyat malaysia kerana ini juga menunjukan salah satu kemajuan negara kita.

Seperti yang anda tahu, Sekarang banyak laman web yang menyediakan perkhidmatan Hosting Percuma (Free Hosting) begitu juga dengan Hostinger.my.Ok, sekarang abaikan semua hosting percuma yang ada di internet! Mari kami terangkan apa kelebihan hostinger.my berbanding Free Hosting yang lain.

Setelah mencuba perkhidmatan ini, [GH] sangat berpuas hati terhadap paparan laman web yang kemas dan sangat ringan,Tidak seperti Free Hosting yang lain, kadang kadang mempunyai masalah loading yang begitu lama! ini adalah diantara kelebihan yang ada di hostinger.my

selain dari menyediakan ruangan Storan sebesar 2GB,dan 100GB bandwith, ia juga menyokong PHP dan MySQL tanpa memaparkan apa apa iklan pada laman web anda!Jadi apa yang kami fikirkan disini? YA, ia sangat bagus untuk mereka yang baru menceburi bidang membuat laman web,Selain itu, hostinger.my juga mempunyai AUTO INSTALL dengan pelbagai script tersedia seperti:
1- wordpress
2- joomla
3- Mambo
4- buddy press
5- Open blog
6- Open cart
7- Drupal
8- boxbilling dan banyak lagi

Selain mudah dengan penggunaan bahasa melayu, Hostinger.my mempunyai Forum untuk pengguna bertanya masalah dan bertukar tukar pendapat.Jika anda berpuas hati untuk terus mengunakan perkhidmatan hostinger.my mereka juga menyediakan perkhidmatan berbayar dengan pakej premium dan business!

Jadi kenapa anda tidak sahaja mendaftar ke hostinger.my? Ambil peluang ini dan daftar akaun Hosting Percuma anda dengan menekan banner dibawah: "Jangan Lupa untuk ikut perkembangan terbaru kami Di Facebook GilerHackers "
Hosting Percuma

Author: Bukhari Malek
Hosting Percuma Untuk Kegunaan Rakyat Malaysia! di postkan oleh: Bukhari Malek
Jika anda berminat untuk berkongsi artikel dengan kami,hantarkan artikel menarik anda ke gilerhackers@gmail.com

 

© Copyright 2013 [GH] GilerHackers! All Rights Reserved.
Beo v.3 Themes Design by BukhariMalek | Contact On Facebook Diselenggara Oleh: IdeaKreatif