Lindungi Privasi Ketika Melayari Internet Dengan Hotspot Sheild

File Under:

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.
Artikel kali ini [GH] perkenalkan satu software yang membantu anda melindungi privasi ketika malayari internet.Mungkin sudah ramai tahu apa itu HSS (HotSpot Sheild).Bagi anda yang pertama kali dengar tentang HotSpot Sheild, Apa itu Hotspot Sheild?

" Hotspot Shield VPN adalah penyelesaian keselamatan Internet utama yang menjamin sesi pelayaran anda, mengesan dan menghalang malware, melindungi privasi anda dan membolehkan anda mengakses laman web disekat."

Hotspot sheild membolehkan anda membuka laman web yang disekat tanpa perlu menukar dns ataupun masuk melalui proxy,selain itu HSS mampu menyembunyikan IP addres kita sehingga kita dapat mengakses semua content yang di block di jaringan gateway internet.contoh seperti laman web  porn.

Bagi anda yang berminat untuk menggunakan Hotspot Sheild ,anda boleh muat turun secara percuma dibawah:

Pertanyaan lanjut boleh RUJUK DISINI atau terus ke laman rasmi Hotspot Sheild.
* Dikesempatan ini juga kami ingin maklumkan kepada Rakan Rakan Digroup supaya tidak Spam dan elakan dari  post perkara yang tidak berfaedah,kepada hackers hackers pro disana anda dilarang sesekali untuk post link berkaitan defacement, jika ingin show off sila pergi ke tempat lain.Digroup kami hanya membincangkan perkara perkara berkaitan teknologi untuk kemudahan bersama.sila hormati pertauran group kami atau .......... Terima Kasih.

Author: Bukhari Malek
Lindungi Privasi Ketika Melayari Internet Dengan Hotspot Sheild di postkan oleh: Bukhari Malek
Jika anda berminat untuk berkongsi artikel dengan kami,hantarkan artikel menarik anda ke gilerhackers@gmail.com

 

© Copyright 2013 [GH] GilerHackers! All Rights Reserved.
Beo v.3 Themes Design by BukhariMalek | Contact On Facebook Diselenggara Oleh: IdeaKreatif