Senarai Terbesar "Wordlist" Berjuta Perkataan Untuk Password Cracking

File Under:

Assalamualaiikum dan selamat sejahtera.
Salah satu koleksi terbesar dan sangat menyeluruh sebanyak 1493677782 perkataan untuk Password cracking sedia untuk dimuat turun!. Senarai perkataan ini bertujuaan terutamanya untuk Password Cracking (pemecahan kata laluan) seperti hashcat, John the Ripper dan password recovery utilities.

Defuse security telah mengeluarkan sebesar 4.2 GiB (compressed) atau 15 GiB (uncompressed) yang digunakan oleh mereka untuk Crackstation project.Senarai wordlist ini asalnya dikongsi oleh ' Stun ', salah satu dari Hacktivist Anonymous. Anda juga boleh memuat turun semua senarai wordlist ini dari Torrent .

Muat turun senarai wordlist dari torrent

Exabytes SiteLock

"Senarai ini mengandungi setiap wordlist, kamus, dan kata laluan pangkalan data yang bocor di internet (dan saya menghabiskan banyak masa untuk mencari). Ia juga mengandungi setiap perkataan dalam pangkalan data Wikipedia (halaman-artikel, diambil 2010, dalam semua bahasa) serta banyak buku-buku dari Projek Gutenberg. Ia juga termasuk kata laluan daripada beberapa pangkalan data pelanggaran berprofil rendah yang dijual pada tahun-tahun yang lalu di bawah tanah.(underground)" -Stun

Sumber Rujukan : THN

Author: Bukhari Malek
Senarai Terbesar "Wordlist" Berjuta Perkataan Untuk Password Cracking di postkan oleh: Bukhari Malek
Jika anda berminat untuk berkongsi artikel dengan kami,hantarkan artikel menarik anda ke gilerhackers@gmail.com

 

© Copyright 2013 [GH] GilerHackers! All Rights Reserved.
Beo v.3 Themes Design by BukhariMalek | Contact On Facebook Diselenggara Oleh: IdeaKreatif