Yihaodian.com dan Baidu.com bekerjasama membentuk perniagaan yang strategik!

File Under:
Laman web B2C e-commerce cina, Yihaodian.com dan enjin carian cina (Baidu.com) telah mencapai satu perjanjian untuk kerjasama didalam perniagaan.

Kedua-dua pihak bersepakat untuk kerjasama dalam perkongsian sumber,Aplikasi, pengiklanan, wireless e-commerce, dan pemasaran model inovasi sepanjang tahun 2013. Mereka juga akan meneroka cara baru untuk mempelbagaikan penggunaan platform baidu.
Is Earth a memory worth fighting for?
Yu Gang, ketua pegawai eksekutif Yihaodian.com, mendedahkan bahawa pada tahun 2012, jualan Yihaodian.com 's meningkat sebanyak 250% berbanding dengan tahun sebelumnya, dan jualan makanan import meningkat sebanyak 407%.

Pada awal tahun 2013, syarikat itu mendapat lesen menjual produk yang diimport, menjadikan ia pengendali e-commerce yang pertama mendapat lesen ini di China. Pada masa hadapan, mereka akan terus memberi tumpuan kepada perniagaan makanan import dan dalam  masa yang sama berkembang ke dalam sektor makanan segar. Berurusan dengan pihak  Baidu akan mengembangkan lagi  kebolehan pemasaran mereka.
- China news

Author: Bukhari Malek
Yihaodian.com dan Baidu.com bekerjasama membentuk perniagaan yang strategik! di postkan oleh: Bukhari Malek
Jika anda berminat untuk berkongsi artikel dengan kami,hantarkan artikel menarik anda ke gilerhackers@gmail.com

 

© Copyright 2013 [GH] GilerHackers! All Rights Reserved.
Beo v.3 Themes Design by BukhariMalek | Contact On Facebook Diselenggara Oleh: IdeaKreatif