Domain .MY Murah Giler? Biar betul!

File Under:

Assalamualaiikum dan selamat sejahtera kepada semua pembaca di GilerHackers!
Sudah menjadi misi kami untuk berkongsi semua informasi yang terbaik untuk anda di GilerHackers!.
Dalam kehidupan kita zaman sekarang, Boleh dikatakan semua orang mempunyai laman blog mereka sendiri, tidak kira ianya secara percuma (blogger.com / wordpress.com etc) atau yang berbayar.

Begitu juga dengan Nama Domain. Ia adalah penting untuk jenama dan identiti sesebuah blog. Ia juga melambangkan kesungguhan seorang blogger untuk bergerak selangkah ke hadapan ke arah sebuah blog yang lebih professional.

Tetapi hari ini GH bukan ingin mengulas mengenai nama domain dan blogger, tetapi mengenai satu tawaran harga yang sangat murah berkenaan domain .MY.Apa uniknya domain .my?

Selain memaparkan identiti Malaysia untuk blog anda,malah domain dot my (.my) lebih mudah untuk anda mengejar rangkin didalam malaysia, di carian google juga adalah diantara laman yang mudah untuk pengguna malaysia mencari blog anda ( google pun dah tak pandang rendah domain.my)

Berapa kebiasaan harga domain dot my?
kebiasaan harga yang ditawarkan adalah sekitar RM80-RM120 ( harga biasa dijual dijual webhosting malaysia) Ya hanya syarikat berdaftar sahaja boleh menjual domain dot.my (anda boleh semak pada mana mana laman yang menjual hosting di malaysia) . tetapi apa yang sangat mengembirakan bagi anda yang ingin memiliki domain .my dengan harga paling murah, [GH] cadangkan anda membeli di kacanghost.com!

Selain dari menawarkan perkhidmatan semurah RM6.00 untuk hosting. KacangHost juga menawarkan Harga Serendah RM40.00 sahaja untuk domain .MY .Jika anda ingin membeli  domain dot my semurah ini, layari laman rasmi kacanghost di www.kacanghost.com untuk lebih perkhidmatan yang menarik!

Semak Nama Domain Anda disini

Jangan lupa kongsi artikel ini dengan menekan button share dibawah supaya kita sama sama mendapat informasi bersama ^_^

Author: Bukhari Malek
Domain .MY Murah Giler? Biar betul! di postkan oleh: Bukhari Malek
Jika anda berminat untuk berkongsi artikel dengan kami,hantarkan artikel menarik anda ke gilerhackers@gmail.com

 

© Copyright 2013 [GH] GilerHackers! All Rights Reserved.
Beo v.3 Themes Design by BukhariMalek | Contact On Facebook Diselenggara Oleh: IdeaKreatif