Pendaftaran Ke Kelas Dragon Force Trooper Siri ke 4

File Under:

Assalamualaiikum dan selamat sejahtera. Seperti yang dijanjikan, kami dari warga GilerHackers akan memaklumkan secara ringkas berkenaan kelas it yang dianjurkan oleh pihak dragon force malaysia.Buat pengetahuan pembaca pembaca GH. kelas DF ini sudah lama diadakan dari DF1 sehingga yang kali ke empat ini.

Secara ringkas. ia diwujudkan bertujan berkongsi ilmu pengetahuan supaya lebih ramai rakyat malaysia untuk berminat didalam dunia it.selain itu,Ia memwujudkan 1 komuniti dimana belia belia malaysia berkumpul dan berkenalan antara satu sama lain demi menjalinkan hubungan silaturahim yang lebih akrab ^_^

Selain DF-Trooper, Dragon Force malaysia juga pernah membuka kelas DF-Baby, DF-Monster, DF-Media.okey tanpa membuang masa, kepada anda yang berminat untuk menyertai, sila isikan borang selengkapnya dengan klik banner diatas.

untuk dapatkan password, sila rujuk di facebook GilerHackers. Kami hanya memilih 5 pembaca yang bertuah sahaja untuk mengikuti kelas anjuran Dragon Force ini.selebihnya sila rujuk pada Page rasmi Dragon Force Malaysia.

Soalan Lazim.
Dimana kelas ini diadakan?
Kelas ini diadakan hanya didalam dunia maya, atau lebih mudah dsisebut secara online,info lanjut sila layari www.facebook.com/Dragonforce.malaysia

*Tertanya-tanya apa yang akan datang selepas SPM?

Author: Bukhari Malek
Pendaftaran Ke Kelas Dragon Force Trooper Siri ke 4 di postkan oleh: Bukhari Malek
Jika anda berminat untuk berkongsi artikel dengan kami,hantarkan artikel menarik anda ke gilerhackers@gmail.com

 

© Copyright 2013 [GH] GilerHackers! All Rights Reserved.
Beo v.3 Themes Design by BukhariMalek | Contact On Facebook Diselenggara Oleh: IdeaKreatif