Perlindungan dari ancaman internet untuk iPhone, iPad, and iPod Touch

File Under:
Trend Micro Smart Surfing.

Trend Micro ™ Smart Surfing untuk peranti iPhone, iPad dan iPod Touch menyediakan satu pengalaman yang lebih bijak, lebih selamat apabila melayari web. Ia melindungi anda dari laman web berniat jahat. Jika anda cuba untuk mengakses laman yang merbahaya, Smart Surfing menyekat dan memberi amaran pemberitahuan.

Internet semakin digunakan oleh penjenayah siber untuk mencuri maklumat peribadi dan kewangan. Mereka menggunakan laman phishing, loji spyware dan malware pada laman web yang asli dengan melencongkan penggunaan yang membawa anda ke laman web yang berniat jahat tanpa pengetahuan anda.

Mana-mana peranti tidak dilindungi yang boleh mengakses internet adalah berisiko untuk ancaman ini. Untuk melindungi anda daripada laman web berniat jahat, Smart Surfing dikuasakan oleh Trend Micro ™ ,Rangkaian Perlindungan yang  terkemuka dalam  industri teknologi.



Bagaimana ia berfungsi


1- Jika laman web itu dikenali sebagai halaman phishing atau mengandungi kandungan berniat jahat seperti spyware, malware atau kandungan lain yang berbahaya, laman web tersebut akan disekat.

2- Anda boleh melaraskan kekuatan perlindungan untuk membolehkan laman web hanya dengan reputasi yang sangat baik, atau hanya menyekat laman web dengan reputasi yang biasa.

3- Smart Surfing menyokong pelbagai page supaya anda boleh membuka beberapa halaman dengan cepat dan bertukar tukar. Ia juga memanfaatkan kuasa meter pecutan untuk menyokong kedua-dua landskap dan
portrait browsing

Source: Smart surfing  | Download/Muat Turun
* Beli baju I am Programmer i have no life sementara stok masih ada! via IdeaKreatif
* Win the grand prize of RM3000 by creating your own version of these songs!
* [Contest] Check out this Mini Madness by Celcom!

Author: Perantau Senja
Perlindungan dari ancaman internet untuk iPhone, iPad, and iPod Touch di postkan oleh: Perantau Senja
Jika anda berminat untuk berkongsi artikel dengan kami,hantarkan artikel menarik anda ke gilerhackers@gmail.com

 

© Copyright 2013 [GH] GilerHackers! All Rights Reserved.
Beo v.3 Themes Design by BukhariMalek | Contact On Facebook Diselenggara Oleh: IdeaKreatif