hilangkan bosan dengan Minion rush!

File Under:
Assalamualaiikum dan Selamat sejahtera, sudah lama saya tidak menulis entri untuk blog [GH], terlebih dahulu saya ingin mengucapakan ribuan terima kasih kepada penyokong penyokong tegar [GH] yang sentiasa memberi kami semangat untuk terus berkarya sehingga ke hari ini.


Despicable Me atau minioun rush adalah sebuah permainan lebih kurang seperti Subway Surfer atau Temple Run dimana Pemain harus berlari mengindari rintangan-rintangan sejauh mungkin dan cuba mengumpul mata yang tinggi.

Pemain juga boleh menghubungkan ke akaun facebook dan berlumba dengan rakan rakan di facebook untuk mengetahui siapakah yang mendapat skor yang tertinggi.Permainan minion rush ini sangat seronok untuk dicuba dan boleh membawa ketagihan jika anda benar benar mendalami cara permainanya.

Untuk pengguna android, anda boleh muat turun permainan ini secara percuma di google play store.
beberapa tips dan trik juga boleh diguna pakai untuk memungut skor yang tinggi,diantaranya ialah dengan membuka gift code secara percuma yang disediakan.

ini ialah kod untuk membuka hadiah percuma anda.


trailer minion rush dari Gameloft

selamat bermain~
psst: walaupun saya tak pandai.. buat masa sekarang skor tak tinggi, tapi boleh la titik arya putra ngan qimie muhammad.. kekekkekekekekek.... wakakakka...

Author: Bukhari Malek
hilangkan bosan dengan Minion rush! di postkan oleh: Bukhari Malek
Jika anda berminat untuk berkongsi artikel dengan kami,hantarkan artikel menarik anda ke gilerhackers@gmail.com

 

© Copyright 2013 [GH] GilerHackers! All Rights Reserved.
Beo v.3 Themes Design by BukhariMalek | Contact On Facebook Diselenggara Oleh: IdeaKreatif