Panduan Membina Blog Sendiri Dengan Wordpress

File Under:

Assalamualaiikum dan selamat sejahtera kepada pembaca pembaca di GilerHackers.com! Apa khabar? mulakan hari anda dengan senyuman.Sebagai sebuah blog informasi didalam bahasa melayu,berkongsi tips dan informasi informasi yang menarik sudah menjadi amalan kami ^_^

Dalam artikel ini, [GH] ingin memperkenalkan anda 1 blog yang banyak mengajar dan berkongsi tips kepada mereka yang ingin membina blog sendiri.Apa yang menarik tentang laman binablogdotcomsendiri.com ini ialah semua artikel yang ditulis didalam bahasa melayu, Jadi ianya lebih mudah untuk anda faham bukan?

Jika ilmu itu untuk dikongsi, jadi manfaatkan semua yang ada dengan sebaiknya. di blog Bina Blog Dot Com Sendiri, banyak kaedah kaedah dan tips tips asas berkenaan wordpress.Selain berkongsi tips, Bina Blog Dot Com Sendiri juga memberi  ruangan akses vip dan e-book yang bernilai rm479 secara percuma.Jadi gunakan kelebihan ini untuk mengutip semua ilmu mereka disana!

[GH] juga ada menyertai Bina Blog Dot Com Sendiri, setiap hari kami ada menerima email dari admin Bina Blog Dot Com Sendiri, Secara peribadi, kami sangat berpuas hati dengan setiap perkongsian yang diberikan.Tidak rugi jika anda ingin mencuba.


Jika anda ingin mengetahui info lanjut, jangan segan untuk menghubungi mereka di facebook Bina Blog Dot Com Sendiri Disini.
Semoga artikel yang dikongsi disini mampu memberi manfaat kepada pembaca khasnya rakyat malaysia sendiri...

Author: Bukhari Malek
Panduan Membina Blog Sendiri Dengan Wordpress di postkan oleh: Bukhari Malek
Jika anda berminat untuk berkongsi artikel dengan kami,hantarkan artikel menarik anda ke gilerhackers@gmail.com

 

© Copyright 2013 [GH] GilerHackers! All Rights Reserved.
Beo v.3 Themes Design by BukhariMalek | Contact On Facebook Diselenggara Oleh: IdeaKreatif