Dragon Force Melancong ke Hongkong


Assalamualaiikum dan Selamat sejahtera, Lama [GH] tidak dengar khabar tentang Dragon Force, mungkin ramai yang sudah mengenali mereka, sebelum ini [GH] juga pernah menulis artikel berkaitan kelas it percuma yang dianjurkan oleh pihak Dragon Force.

[GH] dimaklukan oleh seorang rakan difacebook memberitahu kami, Dragon Force melancong ke Hongkong.betul ke? Setelah melayari pautan yang diberi kepada kami,rupanya Dragon Force Malaysia (DF) baru sahaja melakukan defacement pada laman utama Canon Hongkong beralamat www.canon-ebm.com.hk.

(* Jika laman tersebut sudah dibaik pulih, anda boleh lihat mirror disini: http://www.zone-h.com/mirror/id/19678617)

Tepapar pada laman utama logo rasmi Dragon Force yang diselitkan dengan perkataan kecil RileksCrew tredmark, dan juga beberapa logo kumpulan penggodam tempatan yang lain seperti, Newbie3vilco63s, Cyber Army C4, VVIP black Hat team, T3dimension dan Catdevilzcode.

[GH] segera menghubungi pihak Dragon Force pada fanpage facebook mereka untuk bertanya kaedah atau cara yang digunakan, tetapi mereka mengatakan hanya mengunakan kaedah (method) SQLI dan teknik rahsia yang tidak boleh dikongsi kepada umum.

Apa pun [GH] ingin mengucapkan terima kasih kepada pihak Dragon Force kerana sudi membalas pertanyaan kami.
kepada anda yang ingin menyumbang terhadap pembangunan GilerHackers dengan membeli tshirt GilerHackers VIP member boleh la rujuk DISINI [+Link] . tinggal 24 lagi tempat kosong untuk di isi.. [GH] juga mengucapkan terima kasih kepada anda yang sentiasa menyokong kami sehingga kehari ini. U ROCK BRO'

Author: Bukhari Malek
Dragon Force Melancong ke Hongkong di postkan oleh: Bukhari Malek
Jika anda berminat untuk berkongsi artikel dengan kami,hantarkan artikel menarik anda ke gilerhackers@gmail.com

 

© Copyright 2013 [GH] GilerHackers! All Rights Reserved.
Beo v.3 Themes Design by BukhariMalek | Contact On Facebook Diselenggara Oleh: IdeaKreatif